Nicki Minaj börjar bli literenareoch renare :)

Den 25-åriga stjärnskottet sa nyligen varför hon håller hennes rap lite renare. Hon berättade till Ebony, "Mina fans verkar bli yngre och yngre. Så det är väldigt viktigt för mig att tala till ett barn annorlunda än jag skulle tala med en vuxen.
Och när allt ett barn kan höra är musiken och se hur du klär dig, det är det enda du verkligen kan använda för att typ styra [honom eller henne] i rätt riktning.
Så jag tonade ner det lite. Musiken kommer alltid att förbli giltig. Så att ta ut några svordomar då och då gör dig inte mindre trovärdig som en rappare. När det gäller hennes relation status,
Nicki tillade: "Jag dejtar inte killar. Jag umgås med mina flickor. De är sexigare, i alla fall, och de är roligare. Och mindre behövande. " hahaa jag tycker Nicki har helt rätt ,ni då :PLOVEE THIS PIC !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0