nicki minaj sparkar. och några färglada bilder :D

Nicki Minaj sparkade Diddy som hennes maneger, bara en månad innan släppet av hennes andra album "Pink Friday."

"Jag är verkligen sträng när det gäller min representation.
Jag hade sympati för Sean men jag känner det som om jag inte har fått den vägledning Manager är tänkt att ge sin klient,skrev Nicki Minaj.

"Jag skulle vilja tacka honom för allt han gjort för mig, och  tog mig under sina vingar", fortsatte uttalandet, "Men nu när mitt album är på väg att släppa, är det dags att ta på allvar och sluta spela spel."

Nicki Minaj använde Twitter som hjälpmedel för att rätta till ryktet att hon sparkade Diddy och anlitade Benny Medina. Minaj twittrade, "lmao. Jag har aldrig träffat Benny Medina en dag i mitt liv.
"

Och en representant för Diddy berättar Gossip Cop Minaj s tweet ganska mycket säger allt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill ni länka oss?(:

2010-11-15 @ 11:34:27
URL: http://jadenssmith.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill ni bytelänka med oss?(:

2010-11-15 @ 11:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0