Nicki Minaj Talks Sophomore Jinx, New Collaborations, & Mixing Genres


Om M.I.A:  "Jag älskar M.I.A.
Hon är göken ibland, men jag älskar henne. "

På om hon tror på sophomore jinx: "Fan heller! Det här albumet är kommer sälja så mycket mer än Pink Friday. Fråga mig denna fråga två år från idag, Clue. Med mig, jag är aldrig om första veckan och allt det där. Jag gillar att titta på det för lång tid. Jag reser, jag träffa´r mina vackra barn, min Barbz överallt, och det här är första gången jag jag ska få göra en världsturné, så albumet är ska göra sin grejj. "

På blandning pop, R & B, och hip-hop på Roman Reloaded: "När jag först fick i studion, var det bara kommer bli rap, det är därför jag kallade den Roman Reloaded. Saker bara inte hålla min uppmärksamhet tillräckligt länge för att bara göra en sak. Vid den tidpunkt då albumet gjort, var det bara en mångsidig album. Men jag måste säga, känner jag mig som folk älskar att säga pop ordet först. Albumet är mer hip-hop än pop. "

Om att arbeta med Nas på "Champion": "Jag trodde inte jag kunde få Nas, bara för att vara ärlig. Han har alltid varit så exklusiv. Han fungerar inte med alla, och jag respekterar människor som är så. De är stolta över sitt hantverk. "

På hennes Pepsi deal: "Jag kan inte kommentera på någon Pepsi-relaterade saker. Jag har en ny relation med Pepsi och de kommer att berätta för alla större vid rätt tidpunkt. "

På hennes kommande samarbeten: "Jag kan ha en liten sak något som kommer ut med [Cam'ron]. Jag kan ha en liten sak något som kommer med Waka Flocka, min lillebror. Jag har några fler verser att lämna in och vi fick slå världen ett par gånger. "

På hennes favoritlåtar att spela: "Jag hade en skitkul inspelning många av mina dans låtar,"Pound the Alarm"och de var mycket roligt" Starships. ". Jag hade roligt inspelning "Come on a Cone." Jag var busting ut i skratt i båset. När jag sa,"D*ck i ditt ansikte"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0